Voorschool

Onze school werkt nauw samen met voorschool Mona Liesje van Combiwel. De voorschool is inpandig aanwezig en bevindt zich vlak naast de kleutergroepen op de begane grond.
Van groot belang is voor ons de mogelijk soepele overgang voor kinderen van de voorschool naar onze kleuterschool.Vanuit onze kleutervisie werken wij met thema's waarbij met plezier en spelenderwijs leren belangrijke uitgangspunten zijn.Voorschool en kleutergroepen werken tegelijkertijd aan dezelfde thema´s. Tussen kleuterleerkrachten en voorschoolleidsters is intensief contact. Thema's worden bijvoorbeeld gezamenlijk gestart en er wordt gedeeltelijk samen buitengespeeld.Het reeds bekend zijn met de omgeving en manier van werken versoepelt de stap van peuter- naar kleuteronderwijs.
Meer informatie over de organisatie Combiwel vindt u hier.